Tipy od Niky vol. 4 (MIMINKO A MAMINKA)

Mám kolem sebe několik těhotných žen, od kterých dostávám různé dotazy. Proto jsem se téma mateřství rozhodla otevřít ještě jednou a sepsat další tipy a u nás osvědčené věci. Předem upozorňuji, že jsme každý jedinečný, a co funguje nám, nemusí fungovat vám.

Kosmetiku pro prcka používáme od začátku Purity Vision. Dostala jsem sadu (tuhle!!!) a už jen kupuju, co zrovna dojde. Jediný sprchový gel/šampón máme od Weledy, ten ale používáme max. jednou týdně. Jinak myjeme pouze vodou, abychom nenarušovali kožní mikrobiom.

Pro sebe jsem už od těhotenství používala Weledu řadu pro maminky a byla jsem s ní moc spokojená. Kojící čaj piju ještě teď.

Oblečení nakupuju z druhé ruky z eshopu Klaudinčin koutek (web) a občas Vinted. Zatím všechno, co přišlo bylo super. Před porodem jsem koupila velikosti 56, 62 a 68. a měl to syn zhruba na 4 měsíce. Ze začátku rostou miminka fakt rychle, takže nemá smysl nakupovat tunu jedné velikosti, spíš praktické věci od několika velikostí (zavinovací body, legínky bez gumy, pyžámka a dupačky).

Moc doporučuju bambusové plenky a deky od Nino z Miminkova (web). Koupila jsem i od jiné značky, ale ty prostě nejsou tak hebký. Kromě toho má Nino nádherný i ostatní věci pro mimča i maminky.

Doporučuju předem nenakupovat mnoho zbytečností, protože možná miminku a vám bude vyhovovat něco jiného. Pro mě třeba byla naprostá zbytečnost odsávačka. Akorát jsem vyhodila prachy…

Kontrastní hračky pro větší miminko jsem všechny nakoupila u Černá na bílé (web).

Místo klasického vitamínu D3 z lékárny jsem prckovi dávala kapky Puravia (tyhle!!!).

A to nejlepší na závěr! Fusky nosí prcek jedině od Forestek (web)! Jsou jednoduše boží!

Máte taky nějaké bezkonkurenční tipy, které byste rádi poslali dál? Podělte se s námi v komentářích.😊

Mějte se, Vaše Nika 💋

Komentáře